RSS

Domy

14 Paźdź

W urządzaniu mieszkań najważniejszy jest świetny plan. Kiedy go mamy, wykreowanie spójnej koncepcji wystroju i jej realizacja mogą być dość łatwe. Ten blog powstał po to, by podsuwać innym niebanalne inspiracje. Inspiracją do stworzenia ciekawego wystroju pokoju jest wszystko, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po dobrze dobrane dodatki. Czasem jeden szczegół zadecyduje, by na jego bazie sporządzić całą koncepcję aranżacji, a wnętrza zyskały na oryginalności.

Na swoim blogu będę się opisywać właśnie takie drobiazgi. Rzeczy, które inspirowały mnie przy urządzaniu mojego mieszkania, ale także i takie, które zupełnie mi nie leżą, a jednak mi się podobają. Mam nadzieję, że w zdjęciach i artykułach przedstawianych na blogu znajdzie się coś, co przemówi również do Was. Będę zachowywać urozmaicenie. Nie ukierunkowuję tego bloga na żaden wybrany styl, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu będę niczego dyktować. Cały czas poszerzam swoje horyzonty, poznaję inne trendy i projekty.

Postaram się być na bieżąco z nowościami ze świata dekoracji wnętrz. Staram się za to dzielić się inspiracjami znalezionymi gdzieś w internecie czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak największego grona czytelników. Jeśli jakiś mój pomysł zainspiruje również Was, będzie to dla mnie nagroda.

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 14 października, 2009 w domy

 

Tagi: , , , , ,

Dodaj komentarz